Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
REKLAMOWEGO
Komunikat reklamowy może być odbierany z różną jakością i dokładnością. Dla określenia kryteriów jego efektywnej konstrukcji istotne jest więc ustalenie zależności między jakością percepcji związaną ze stosunkiem odbiorcy do docierającej wiadomości oraz konstrukcją przekazu. Pytanie to odnosi się więc do związków między treścią, formą i ładunkiem emocjonalnym komunikatu oraz ewentualną dominacją jednego z tych z czynników. Jest ono tym bardziej istotne, że odwołując się w sposób bezpośredni do argumentacji o silnych cechach motywacyjnych, w sposób naturalny angażujących odbiorcę oraz skupiających jego uwagę, ryzykujemy tworzenie wiadomości, które są silnie zbliżone w swym typie do przekazów realizujących konkurencyjne cele komunikacyjne.
Problem określenia
REKLAMOWEGO &lt;/&gt;<br>Komunikat reklamowy może być odbierany z różną jakością i dokładnością. Dla określenia kryteriów jego efektywnej konstrukcji istotne jest więc ustalenie zależności między jakością percepcji związaną ze stosunkiem odbiorcy do docierającej wiadomości oraz konstrukcją przekazu. Pytanie to odnosi się więc do związków między treścią, formą i ładunkiem emocjonalnym komunikatu oraz ewentualną dominacją jednego z tych z czynników. Jest ono tym bardziej istotne, że odwołując się w sposób bezpośredni do argumentacji o silnych cechach motywacyjnych, w sposób naturalny angażujących odbiorcę oraz skupiających jego uwagę, ryzykujemy tworzenie wiadomości, które są silnie zbliżone w swym typie do przekazów realizujących konkurencyjne cele komunikacyjne. <br>Problem określenia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego