w różnych dokumentach, np. w przekazywanych pisemnie informacjach, zamówieniach, umowach, fakturach, przelewach.<br>W rachunku majątku i efektywności gospodarowania, a zatem w ewidencji, mogą być uwzględniane tylko te dokumenty, które wyrażają w pieniądzu zmiany stanu majątku przedsiębiorstwa: jego wzrost, zmniejszenie, zmianę osoby odpowiedzialnej za stan majątku itp. 42<br><br><br>Dowody, będące podstawą ewidencji, muszą odpowiadać określonym warunkom. Powinny one zawierać informacje dotyczące:<br>- przeprowadzonego pomiaru ilościowego i pieniężnego,<br>- zmian wartości znajdujących się w przedsiębiorstwie składników majątkowych,<br>- pracowników przejmujących lub zdających opiekę nad określonym składnikiem.<br>Poza tym muszą one być zgodne z prawnie usankcjonowanymi wymogami formalnymi, dotyczącymi np. daty i miejsca wystawienia, wyraźnego wskazania nazwisk