Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
widoczność, a jednocześnie poufny charakter rozmowy i zawieranej transakcji. Doradcy wykorzystywani są przede wszystkim przy stacjonarnej sprzedaży scentralizowanej. W odniesieniu do klientów banku-osób prawnych (najczęściej przedsiębiorstw) doradcy (Firmenkundenbetreuer) mają za zadanie nawiązanie i utrzymanie kontaktów, przedstawienie całej oferty banku, doradztwo o różnych formach współpracy z bankiem (np. o leasingu, faktoringu, kredytach a forfait, akceptacyjnych itp. ), nadzór nad bieżącą obsługą finansową firmy przez bank, opracowywanie wniosków kredytowych klientów oraz kontrolę wykorzystania udzielonych przez bank kredytów. Oprócz doradztwa dla klientów indywidualnych bank oferuje doradztwo klientom-osobom prawnym, które nie dotyczy bezpośrednio nabywanego przez nie produktu. Odnosi się ono do zarządzania przedsiębiorstwem i
widoczność, a jednocześnie poufny charakter rozmowy i zawieranej transakcji. Doradcy wykorzystywani są przede wszystkim przy stacjonarnej sprzedaży scentralizowanej. W odniesieniu do klientów banku-osób prawnych (najczęściej przedsiębiorstw) doradcy (<foreign lang="ger">Firmenkundenbetreuer</>) mają za zadanie nawiązanie i utrzymanie kontaktów, przedstawienie całej oferty banku, doradztwo o różnych formach współpracy z bankiem (np. o <foreign lang="eng">leasingu, faktoringu</>, kredytach <foreign lang="eng">a forfait</>, akceptacyjnych itp. ), nadzór nad bieżącą obsługą finansową firmy przez bank, opracowywanie wniosków kredytowych klientów oraz kontrolę wykorzystania udzielonych przez bank kredytów. Oprócz doradztwa dla klientów indywidualnych bank oferuje doradztwo klientom-osobom prawnym, które nie dotyczy bezpośrednio nabywanego przez nie produktu. Odnosi się ono do zarządzania przedsiębiorstwem i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego