Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy medyczne
Rok: 1999
b. zmiany koloru
c. nadania włosom odcienia
d. inny cel (jaki?) ......
6. Co skłoniło Panią do zakupu farby NATEA?
a. reklama prasowa
b. reklama telewizyjna
c. znajoma, koleżanka
d. ekspedientka
e. promocja
f. inne...
7. Proszę podać numer odcienia NATEA, który Pani zakupiła.
......
8. Czy jest Pani zadowolona po użyciu farby NATEA?
a. bardzo
b. raczej tak
c. ani tak, ani nie
d. raczej nie
e. wcale
9. Jak ocenia Pani jakość włosów po użyciu farby NATEA?
a. włosy mają kolor, jakiego oczekiwałam tak nie średnio
b. są miękkie tak nie średnio
c. mają połysk tak nie średnio
d. farba dobrze
b. zmiany koloru<br>c. nadania włosom odcienia<br>d. inny cel (jaki?) ......<br>6. Co skłoniło Panią do zakupu farby NATEA?<br>a. reklama prasowa <br>b. reklama telewizyjna<br>c. znajoma, koleżanka<br>d. ekspedientka<br>e. promocja<br>f. inne...<br>7. Proszę podać numer odcienia NATEA, który Pani zakupiła.<br>......<br>8. Czy jest Pani zadowolona po użyciu farby NATEA?<br>a. bardzo<br>b. raczej tak<br>c. ani tak, ani nie<br>d. raczej nie<br>e. wcale<br>9. Jak ocenia Pani jakość włosów po użyciu farby NATEA?<br>a. włosy mają kolor, jakiego oczekiwałam tak nie średnio<br>b. są miękkie tak nie średnio<br>c. mają połysk tak nie średnio<br>d. farba dobrze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego