Typ tekstu: Książka
Autor: Goban-Klas Tomasz
Tytuł: Media i komunikowanie masowe
Rok: 2000
era mediów wyspecjalizowanych [Peterson,1960]. W każdym razie wyjaśnia ona mocną pozycję prasy lokalnej, utrzymującej się z reklamy miejscowych usług i sklepów.
Ekonomika radia i telewizji jest bardziej złożona niż prasy. Są to środki wymagające olbrzymiego zaplecza tak programowego, jak i techniczno-przekaźnikowego. Dobry program telewizyjny, serial, audycja rozrywkowa czy film fabularny wymaga zaangażowania ogromnych środków finansowych, dlatego np. w USA, mimo regulacji antytrustowej, sieci telewizyjne - ABC, NBC, CBS, FOX - opanowały narodowy rynek telewizyjny, pozostawiając regionalnym stacjom rozpowszechniającym ich programy jedynie przygotowywanie lokalnych dzienników telewizyjnych i nadawanie starych programów filmowych.
Ekonomiczna rola reklamy nie sprowadza się tylko do gwarantowania ogromnych zysków środkom
era mediów wyspecjalizowanych [Peterson,1960]. W każdym razie wyjaśnia ona mocną pozycję prasy lokalnej, utrzymującej się z reklamy miejscowych usług i sklepów.<br>Ekonomika radia i telewizji jest bardziej złożona niż prasy. Są to środki wymagające olbrzymiego zaplecza tak programowego, jak i techniczno-przekaźnikowego. Dobry program telewizyjny, serial, audycja rozrywkowa czy film fabularny wymaga zaangażowania ogromnych środków finansowych, dlatego np. w USA, mimo regulacji antytrustowej, sieci telewizyjne - ABC, NBC, CBS, FOX - opanowały narodowy rynek telewizyjny, pozostawiając regionalnym stacjom rozpowszechniającym ich programy jedynie przygotowywanie lokalnych dzienników telewizyjnych i nadawanie starych programów filmowych. <br>Ekonomiczna rola reklamy nie sprowadza się tylko do gwarantowania ogromnych zysków środkom
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego