Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
by nie ucierpiała na tym ciągłość i wartość programu oraz dobro posiadacza praw do tego programu. W programach złożonych z niezależnych pozycji, w programach sportowych czy innych programach o podobnej strukturze zawierających przerwy, programy reklamowe powinny być emitowane wyłącznie pomiędzy poszczególnymi częściami lub w przerwach. Emisja programów audiowizualnych, takich jak filmy fabularne i filmy wyprodukowane dla telewizji (z wyłączeniem seriali, programów rozrywkowych i dokumentalnych, trwających ponad 45min, może być przerwana tylko jeden raz podczas każdego pełnego okresu 45min; następne przerwy są dopuszczalne, jeśli programy takie trwają co najmniej 20min dłużej niż dwa lub więcej okresów pełnych 45min. Programy reklamowe nie powinny być
by nie ucierpiała na tym ciągłość i wartość programu oraz dobro posiadacza praw do tego programu. W programach złożonych z niezależnych pozycji, w programach sportowych czy innych programach o podobnej strukturze zawierających przerwy, programy reklamowe powinny być emitowane wyłącznie pomiędzy poszczególnymi częściami lub w przerwach. Emisja programów audiowizualnych, takich jak filmy fabularne i filmy wyprodukowane dla telewizji (z wyłączeniem seriali, programów rozrywkowych i dokumentalnych, trwających ponad 45min, może być przerwana tylko jeden raz podczas każdego pełnego okresu 45min; następne przerwy są dopuszczalne, jeśli programy takie trwają co najmniej 20min dłużej niż dwa lub więcej okresów pełnych 45min. Programy reklamowe nie powinny być
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego