Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2004
bankowości elektronicznej połączeniu bardzo nowoczesnych (a więc m.in. szybkich i wygodnych) kanałów obsługi elektronicznej tj. (internet, telefon, sms, wap) oraz sieci placówek i bankomatów PKO BP. To unikalne połączenie pozwala klientom Inteligo PKO BP najefektywniej i najwygodniej zarządzać swoimi pieniędzmi, co jest istotą przyjazności oferty dla klientów.
"Pragniemy uhonorować firmy, które wyróżniają się pod względem nowoczesnej oraz profesjonalnej obsługi klienta. W ramach programu gromadzona jest wiedza o wartościowych praktykach i inicjatywach w tym zakresie" - mówią organizatorzy konkursu. Firmy oraz instytucje przystępujące do udziału w Programie Firma Przyjazna Klientowi były oceniane na podstawie analizy ankiety samooceny oraz badania poziomu obsługi klienta
bankowości elektronicznej połączeniu bardzo nowoczesnych (a więc m.in. szybkich i wygodnych) kanałów obsługi elektronicznej tj. (internet, telefon, sms, wap) oraz sieci placówek i bankomatów &lt;name type="org"&gt;PKO BP&lt;/&gt;. To unikalne połączenie pozwala klientom &lt;name type="prod"&gt;Inteligo&lt;/&gt; &lt;name type="org"&gt;PKO BP&lt;/&gt; najefektywniej i najwygodniej zarządzać swoimi pieniędzmi, co jest istotą przyjazności oferty dla klientów.<br>"Pragniemy uhonorować firmy, które wyróżniają się pod względem nowoczesnej oraz profesjonalnej obsługi klienta. W ramach programu gromadzona jest wiedza o wartościowych praktykach i inicjatywach w tym zakresie" - mówią organizatorzy konkursu. Firmy oraz instytucje przystępujące do udziału w Programie Firma Przyjazna Klientowi były oceniane na podstawie analizy ankiety samooceny oraz badania poziomu obsługi klienta
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego