Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
przekazów, wpływu wiadomości konkurencyjnych oraz docieraniu informacji w znacznych odstępach czasu.
Konstrukcja przekazu powinna więc w sobie łączyć dwa istotne cele - angażowanie odbiorcy w proces percepcji wiadomości, posiadającą coraz lepszą jakość argumentacji, a także zapis treściowej wiadomości w formie, która minimalizować będzie wpływ zakłóceń powodujących znaczne obniżenie skuteczności komunikacji.
Struktura formalna komunikatu, niezależnie od tego, w jakim medium jest on eksponowany, składa się z trzech podstawowych części: obrazu (wizualnego lub akustycznego), tekstu tworzącego werbalny zapis argumentacji oraz sloganu stanowiącego syntezę głównego przesłania wiadomości. Na odbiór i interpretację wiadomości wpływają także związki pomiędzy tymi elementami. Wynikają one z jakości samych elementów oraz
przekazów, wpływu wiadomości konkurencyjnych oraz docieraniu informacji w znacznych odstępach czasu. <br>Konstrukcja przekazu powinna więc w sobie łączyć dwa istotne cele - angażowanie odbiorcy w proces percepcji wiadomości, posiadającą coraz lepszą jakość argumentacji, a także zapis treściowej wiadomości w formie, która minimalizować będzie wpływ zakłóceń powodujących znaczne obniżenie skuteczności komunikacji. <br>Struktura formalna komunikatu, niezależnie od tego, w jakim medium jest on eksponowany, składa się z trzech podstawowych części: obrazu (wizualnego lub akustycznego), tekstu tworzącego werbalny zapis argumentacji oraz sloganu stanowiącego syntezę głównego przesłania wiadomości. Na odbiór i interpretację wiadomości wpływają także związki pomiędzy tymi elementami. Wynikają one z jakości samych elementów oraz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego