Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
poziomów oraz liczebności składników poszczególnych poziomów tych struktur. Na rysunku 4.3 ukazano pięć podstawowych funkcji zarządzania jakością i trzy układy ich lokowania (strategiczny, taktyczny, operacyjny) oraz zasygnalizowano istnienie drugiego poziomu rozwinięcia tych funkcji. Przedstawiono także trzy główne rodzaje struktury przedsiębiorstwa produkcyjnego oraz występowanie drugiego poziomu jej rozwinięcia. W procesie formułowania i kojarzenia funkcji zarządzania jakością ze składnikami struktury przedsiębiorstwa należy zwrócić uwagę na sens i poprawność tych działań. Przykładem uwzględnienia powyższej wskazówki są przyjęte sformułowania: "organizowanie dla jakości" i "przewodzenie dla jakości", a nie "organizowanie jakości" i "przewodzenie jakości", co wynikałoby z prostego odniesienia tych funkcji zarządzania do kategorii jakości
poziomów oraz liczebności składników poszczególnych poziomów tych struktur. Na rysunku 4.3 ukazano pięć podstawowych funkcji zarządzania jakością i trzy układy ich lokowania (strategiczny, taktyczny, operacyjny) oraz zasygnalizowano istnienie drugiego poziomu rozwinięcia tych funkcji. Przedstawiono także trzy główne rodzaje struktury przedsiębiorstwa produkcyjnego oraz występowanie drugiego poziomu jej rozwinięcia. W procesie formułowania i kojarzenia funkcji zarządzania jakością ze składnikami struktury przedsiębiorstwa należy zwrócić uwagę na sens i poprawność tych działań. Przykładem uwzględnienia powyższej wskazówki są przyjęte sformułowania: "organizowanie dla jakości" i "przewodzenie dla jakości", a nie "organizowanie jakości" i "przewodzenie jakości", co wynikałoby z prostego odniesienia tych funkcji zarządzania do kategorii jakości
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego