Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
do danej sytuacji komunikacyjnej, żeby nie powiedzieć zaskakujących i oryginalnyh, w dobrym sensie tego słowa.
SELEKCJA Z TŁA I DOTARCIE KOMUNIKATU
Projektując część wizualną wiadomości, należy zdawać sobie sprawę z konsekwencji, jakie powodować będzie podjęcie konkretnych decyzji dla percepcji całej wiadomości. Jedną z podstawowych kwestii są wybory związane z określeniem formy komunikatu na poziomie jej cech bazowych - a więc dotyczących podziału płaszczyzny lub przestrzeni emisyjnej. Podział ten będzie decydować o tym, czy wiadomość zostanie zauważona, zadecyduje o jej pojemności, a także o ciągłości między poszczególnymi komunikatami kampanii reklamowej. O rozpoznawalności wiadomości decyduje przede wszystkim bazowa struktura layoutu związana także ze sposobem
do danej sytuacji komunikacyjnej, żeby nie powiedzieć zaskakujących i oryginalnyh, w dobrym sensie tego słowa. <br>&lt;tit&gt;SELEKCJA Z TŁA I DOTARCIE KOMUNIKATU&lt;/&gt;<br>Projektując część wizualną wiadomości, należy zdawać sobie sprawę z konsekwencji, jakie powodować będzie podjęcie konkretnych decyzji dla percepcji całej wiadomości. Jedną z podstawowych kwestii są wybory związane z określeniem formy komunikatu na poziomie jej cech bazowych - a więc dotyczących podziału płaszczyzny lub przestrzeni emisyjnej. Podział ten będzie decydować o tym, czy wiadomość zostanie zauważona, zadecyduje o jej pojemności, a także o ciągłości między poszczególnymi komunikatami kampanii reklamowej. O rozpoznawalności wiadomości decyduje przede wszystkim bazowa struktura layoutu związana także ze sposobem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego