Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 19.9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
partnerów handlowych.
Pogrążona w wielu kłopotach wewnętrznych Francja dzięki profesjonalnej
promocji na świecie nadal jest uznawana za mocarstwo gospodarcze i
polityczne. Maison de la France, zrzeszająca ponad 800 członków
organizacja działająca pod patronatem Ministerstwa Turystyki, w 1998 r.
wydała 324 mln franków, z tego na cele promocyjne ponad 260 mln franków. W
tym roku jej budżet wynosi 364 mln franków. Ponad połowa tej kwoty
pochodzi z budżetu, resztę wykładają jej członkowie. We Francji działają
także inne, w tym gospodarcze, organizacje promocyjne.
W lutym tego roku ambasada brytyjska w Polsce rozpoczęła kampanię pod
nazwą "Opportunity Poland". - W całej Wielkiej Brytanii spotykaliśmy się
partnerów handlowych.<br>Pogrążona w wielu kłopotach wewnętrznych Francja dzięki profesjonalnej<br>promocji na świecie nadal jest uznawana za mocarstwo gospodarcze i<br>polityczne. Maison de la France, zrzeszająca ponad 800 członków<br>organizacja działająca pod patronatem Ministerstwa Turystyki, w 1998 r.<br>wydała 324 mln franków, z tego na cele promocyjne ponad 260 mln franków. W<br>tym roku jej budżet wynosi 364 mln franków. Ponad połowa tej kwoty<br>pochodzi z budżetu, resztę wykładają jej członkowie. We Francji działają<br>także inne, w tym gospodarcze, organizacje promocyjne.<br>W lutym tego roku ambasada brytyjska w Polsce rozpoczęła kampanię pod<br>nazwą "Opportunity Poland". - W całej Wielkiej Brytanii spotykaliśmy się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego