Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.20
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
większość właścicieli sprytnie cen nie wywiesza.
Jak być powinno
Zasada jest jedna: klient musi znać cenę produktu, zanim zabierze się do kupowania. W restauracjach i barach menu z cenami musi być wystawione przed wejściem lub w oknie - tak, byśmy mogli poznać ceny, zanim usiądziemy przy stoliku. A np. w hipermarketach, gdzie na produkcie jest tylko kod kreskowy, cena musi być na półce, a w widocznym miejscu sklepu powinien stać czytnik, który pomoże nam sprawdzić cenę.
Jak jest
Inspekcja Handlowa sprawdziła w ciągu trzech miesięcy 474 sklepy spożywcze. Aż 328 z nich miało problemy z "wystawianiem" cen. W 288 sklepach nie można
większość właścicieli sprytnie cen nie wywiesza.<br>&lt;tit1&gt;Jak być powinno&lt;/&gt;<br>Zasada jest jedna: klient musi znać cenę produktu, zanim zabierze się do kupowania. W restauracjach i barach menu z cenami musi być wystawione przed wejściem lub w oknie - tak, byśmy mogli poznać ceny, zanim usiądziemy przy stoliku. A np. w hipermarketach, gdzie na produkcie jest tylko kod kreskowy, cena musi być na półce, a w widocznym miejscu sklepu powinien stać czytnik, który pomoże nam sprawdzić cenę.<br>&lt;tit1&gt;Jak jest&lt;/&gt;<br>Inspekcja Handlowa sprawdziła w ciągu trzech miesięcy 474 sklepy spożywcze. Aż 328 z nich miało problemy z "wystawianiem" cen. W 288 sklepach nie można
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego