Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 38
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
w Jurgowie. Od 1 stycznia 2000 roku najprawdopodobniej przejście to zmieni charakter z przejścia dla małego ruchu na zwykłe. - Chcemy w ten sposób odciążyć przejście w Łysej Polanie, ale duże tiry nie będą tędy puszczane, nadal będą kierowane na Chyżne - zapewniał dyrektor Urzędu Celnego w Popradzie, Stefan Oleksiak.
- Na pewno gigantycznej inwestycji nie będzie w Chyżnem, szczególnie, że docelowo zmierzamy do zniesienia granicy celnej - zapewniał Bujak, zapytany o zapowiadaną od lat modernizację przejścia Chyżne-Trstena. Przejście leży na terenie Słowacji, więc to od południowych sąsiadów zależy tempo prac. Plany modernizacji są już gotowe, ale Słowacy nie mają niezbędnych 150 mln koron
w Jurgowie. Od 1 stycznia 2000 roku najprawdopodobniej przejście to zmieni charakter z przejścia dla małego ruchu na zwykłe. - Chcemy w ten sposób odciążyć przejście w Łysej Polanie, ale duże tiry nie będą tędy puszczane, nadal będą kierowane na Chyżne - zapewniał dyrektor Urzędu Celnego w Popradzie, Stefan Oleksiak.<br>- Na pewno gigantycznej inwestycji nie będzie w Chyżnem, szczególnie, że docelowo zmierzamy do zniesienia granicy celnej - zapewniał Bujak, zapytany o zapowiadaną od lat modernizację przejścia Chyżne-Trstena. Przejście leży na terenie Słowacji, więc to od południowych sąsiadów zależy tempo prac. Plany modernizacji są już gotowe, ale Słowacy nie mają niezbędnych 150 mln koron
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego