Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
klasyczny układ napędowy -silnik z przodu, napęd na tylne koła. To układ sprawdzony od lat: bezpieczny i niezawodny. Niemieccy inżynierowie poprzestali więc tylko na zestrojeniu amortyzatorów i pozostałych elementów resorowania, co jeszcze bardziej zwiększyło komfort jazdy, nawet na nierównych drogach i przy dużych prędkościach. Auto praktycznie w każdych warunkach sunie gładko i dostojnie, jak na limuzynę przystało. W nowej omedze instalowane są dwa rodzaje zawieszenia: normalne -z kołami o średnicy 15 cali -i sportowe, o 15 mm obniżone i utwardzone, z kołami 17-calowymi.

Do wyboru, do koloru
Auto produkowane jest w kilku wersjach silnikowych. Jednostki V6, 24-zaworowa o pojemności
klasyczny układ napędowy -silnik z przodu, napęd na tylne koła. To układ sprawdzony od lat: bezpieczny i niezawodny. Niemieccy inżynierowie poprzestali więc tylko na zestrojeniu amortyzatorów i pozostałych elementów resorowania, co jeszcze bardziej zwiększyło komfort jazdy, nawet na nierównych drogach i przy dużych prędkościach. Auto praktycznie w każdych warunkach sunie gładko i dostojnie, jak na limuzynę przystało. W nowej omedze instalowane są dwa rodzaje zawieszenia: normalne -z kołami o średnicy 15 cali -i sportowe, o 15 mm obniżone i utwardzone, z kołami 17-calowymi.<br><br>Do wyboru, do koloru<br>Auto produkowane jest w kilku wersjach silnikowych. Jednostki V6, 24-zaworowa o pojemności
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego