Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 03.23
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
zwane oferty "first minute" kuszą cenami i wyborem luksusowych hoteli.
Choć zima nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa, warto już teraz zastanowić się nad tym, jak i gdzie zamierzamy spędzić letnie wakacje. Tym bardziej że wraz z nadejściem wiosny rozpoczął się wielki wyścig biur podróży o przyciągnięcie jak największej ilości letnich globtroterów. Jak? Oczywiście promocyjnymi ofertami.
Oferta "first minute" to nie tylko oszczędność dla kieszeni, ale także gwarancja utrzymania ustalonej ceny i możliwość wyboru najlepszych hoteli.
Skorzystanie z tej propozycji zmusza nas co prawda do zastanowienia się nad kierunkiem ewentualnej podróży już teraz, jednak gwarantuje też pewne korzyści: szeroki wybór, niższą cenę
zwane oferty "first minute" kuszą cenami i wyborem luksusowych hoteli.<br>Choć zima nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa, warto już teraz zastanowić się nad tym, jak i gdzie zamierzamy spędzić letnie wakacje. Tym bardziej że wraz z nadejściem wiosny rozpoczął się wielki wyścig biur podróży o przyciągnięcie jak największej ilości letnich globtroterów. Jak? Oczywiście promocyjnymi ofertami.<br>Oferta "first minute" to nie tylko oszczędność dla kieszeni, ale także gwarancja utrzymania ustalonej ceny i możliwość wyboru najlepszych hoteli.<br>Skorzystanie z tej propozycji zmusza nas co prawda do zastanowienia się nad kierunkiem ewentualnej podróży już teraz, jednak gwarantuje też pewne korzyści: szeroki wybór, niższą cenę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego