Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.23 (19)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Unii Europejskiej. Dzięki temu szybciej możemy nadrobić dystans, który dzieli nas od krajów Zachodu.
MATEUSZ SZCZUREK główny ekonomista ING Banku Śląskiego

TELEGRAM GIEŁDA
INFORMACJA DNIA
Telekomunikacja odpowie za utrudnianie nam życia.
Złe działanie Błękitnej Linii, zbyt długie rozpatrywanie skarg, opóźnienia w załatwianiu reklamacji i bezpodstawne nękanie przez firmę windykacyjną - to główne zarzuty pod adresem Telekomunikacji, które bada teraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. UOKiK wszczął właśnie postępowanie wyjaśniające przeciwko TP SA. Urząd twierdzi, że zlikwidowanie punktów obsługi klienta i zastąpienie ich Błękitną Linią uniemożliwia klientom TP SA skuteczne dochodzenie swych praw.
Z OSTATNIEJ CHWILI
Emeryci dostaną mniej
Od stycznia płacimy wyższą
Unii Europejskiej. Dzięki temu szybciej możemy nadrobić dystans, który dzieli nas od krajów Zachodu.<br>&lt;au&gt;MATEUSZ SZCZUREK główny ekonomista ING Banku Śląskiego&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sub="home"&gt;&lt;tit&gt;TELEGRAM GIEŁDA&lt;/&gt;<br>&lt;tit1&gt;INFORMACJA DNIA&lt;/&gt;<br>&lt;tit1&gt;Telekomunikacja odpowie za utrudnianie nam życia.&lt;/&gt;<br>Złe działanie Błękitnej Linii, zbyt długie rozpatrywanie skarg, opóźnienia w załatwianiu reklamacji i bezpodstawne nękanie przez firmę windykacyjną - to główne zarzuty pod adresem Telekomunikacji, które bada teraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. UOKiK wszczął właśnie postępowanie wyjaśniające przeciwko TP SA. Urząd twierdzi, że zlikwidowanie punktów obsługi klienta i zastąpienie ich Błękitną Linią uniemożliwia klientom TP SA skuteczne dochodzenie swych praw.<br>&lt;tit1&gt;Z OSTATNIEJ CHWILI&lt;/&gt;<br>&lt;tit1&gt;Emeryci dostaną mniej&lt;/&gt;<br>Od stycznia płacimy wyższą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego