Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Analizy, które były podstawą do prezentacji takiej opinii, przeprowadzono głównie wśród małych i średnich przedsiębiorstw, wrażliwych ze swej istoty na tego typu zmiany uwarunkowań. Niemal wszystkie badane firmy potwierdziły fakt zaostrzenia się konkurencji na rynku Unii Europejskiej oraz pojawienia się wyraźnych bodźców stymulujących wprowadzanie na rynek nowych produktów i poprawę gospodarowania.
Wprowadzenie zasad JRW uprościło ruch towarowy, który stał się szybszy i tańszy. Przypadki zwłoki na granicach stały się znacznie rzadsze. Została także uproszczona procedura zwrotu wadliwych towarów. Szczególnie zauważalną obniżkę kosztów spowodowało nasilenie konkurencji w sferze komunikacji, gdzie według opinii przedstawicieli różnych przedsiębiorstw, ceny spadły aż o 50%. Pozytywne są
Analizy, które były podstawą do prezentacji takiej opinii, przeprowadzono głównie wśród małych i średnich przedsiębiorstw, wrażliwych ze swej istoty na tego typu zmiany uwarunkowań. Niemal wszystkie badane firmy potwierdziły fakt zaostrzenia się konkurencji na rynku Unii Europejskiej oraz pojawienia się wyraźnych bodźców stymulujących wprowadzanie na rynek nowych produktów i poprawę gospodarowania.<br>Wprowadzenie zasad JRW uprościło ruch towarowy, który stał się szybszy i tańszy. Przypadki zwłoki na granicach stały się znacznie rzadsze. Została także uproszczona procedura zwrotu wadliwych towarów. Szczególnie zauważalną obniżkę kosztów spowodowało nasilenie konkurencji w sferze komunikacji, gdzie według opinii przedstawicieli różnych przedsiębiorstw, ceny spadły aż o 50%. Pozytywne są
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego