Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
odniesieniu do tych produktów, których koszty arbitrażu mają niewielki udział w cenie. Są to z jednej strony produkty o wysokich cenach i dużym zysku jednostkowym, jak np. samochody i komputery, a z drugiej - towary tanie, jednak nieskomplikowane w transporcie, które sprzedawane w dużych ilościach przynoszą duży zysk łączny, jak artykuły gospodarstwa domowego, aparaty fotograficzne, leki, alkohole i papierosy. Takie praktyki były i są prowadzone przede wszystkim w odniesieniu do samochodów.
Nabywcy zainteresowani kupnem samochodu na obszarze Unii Europejskiej mogą dokonać zakupu u krajowego pośrednika, w firmie importującej pojazdy na zasadzie "szarego importu" lub też sami mogą dokonać prywatnego importu. Według danych
odniesieniu do tych produktów, których koszty arbitrażu mają niewielki udział w cenie. Są to z jednej strony produkty o wysokich cenach i dużym zysku jednostkowym, jak np. samochody i komputery, a z drugiej - towary tanie, jednak nieskomplikowane w transporcie, które sprzedawane w dużych ilościach przynoszą duży zysk łączny, jak artykuły gospodarstwa domowego, aparaty fotograficzne, leki, alkohole i papierosy. Takie praktyki były i są prowadzone przede wszystkim w odniesieniu do samochodów.<br>Nabywcy zainteresowani kupnem samochodu na obszarze Unii Europejskiej mogą dokonać zakupu u krajowego pośrednika, w firmie importującej pojazdy na zasadzie "szarego importu" lub też sami mogą dokonać prywatnego importu. Według danych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego