Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
D'Arcy dawniej DMBB)
16,
związek o otwartym zakresie znaczenia
Z okazji braku okazji. (Publicis)
Och! Jaki Ach! (Archiwum)
17,
związek o otwartym zakresie znaczenia oraz silnych związkach formalnych
Bez-al-ko-ho-love (Publicis)
9 ton produktów. (Zebra)
18,
przysłowie, przestroga lub aforyzm
Sex to nie wszystko. A jednak... (wrocławskie graffiti z lat 80.)
Łatwo dostrzec, że przytoczone wyżej kategorie sloganów wynikają z dominujących dla ich konstrukcji czynników logicznych, emocjonalnych, motywacyjnych oraz struktury

informacji, która skłania, by odnieść je do własnych doświadczeń. Są one, podobnie jak obraz produktu, konsekwencją możliwych zdarzeń, związanych z użytkowaniem produktu.
Slogan, ze względu na częstość wykorzystania
D'Arcy dawniej DMBB) <br>16, <br>związek o otwartym zakresie znaczenia <br>Z okazji braku okazji. (Publicis)<br> Och! Jaki Ach! (Archiwum) <br>17, <br>związek o otwartym zakresie znaczenia oraz silnych związkach formalnych<br> Bez-al-ko-ho-love (Publicis)<br> 9 ton produktów. (Zebra) <br>18, <br>przysłowie, przestroga lub aforyzm <br>Sex to nie wszystko. A jednak... (wrocławskie graffiti z lat 80.) <br>Łatwo dostrzec, że przytoczone wyżej kategorie sloganów wynikają z dominujących dla ich konstrukcji czynników logicznych, emocjonalnych, motywacyjnych oraz struktury <br>&lt;page nr=174&gt;<br>informacji, która skłania, by odnieść je do własnych doświadczeń. Są one, podobnie jak obraz produktu, konsekwencją możliwych zdarzeń, związanych z użytkowaniem produktu. <br>Slogan, ze względu na częstość wykorzystania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego