Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklama telewizji kablowej
Rok: 2000
W 1993 roku, kiedy rozpoczynaliśmy działalność, docieraliśmy do dwudziestu tysięcy abonentów. Dziś ogląda nas blisko milion mieszkańców Warszawy i województwa, a Aster City to niekwestionowany lider na warszawskim rynku telewizji kablowej. Jesteśmy przekonani, że ten sukces został osiągnięty, w dużej mierze, dzięki Państwu. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy zaliczyć Was do grona naszych stałych Abonentów.
Dziękując za to chcemy ogłosić specjalny Konkurs dla Abonentów, którego główną nagrodą jest SAMOCHÓD. Oprócz tego mogą Państwo liczyć na wiele innych, atrakcyjnych niespodzianek. Szczegóły Konkursu przedstawimy Państwu wkrótce.
Drodzy Państwo,
wzrost cen towarów (o 10,3%) i usług (o 18,1%) wg wskaźnika GUS, ciągle rosnące
W 1993 roku, kiedy rozpoczynaliśmy działalność, docieraliśmy do dwudziestu tysięcy abonentów. Dziś ogląda nas blisko milion mieszkańców Warszawy i województwa, a Aster City to niekwestionowany lider na warszawskim rynku telewizji kablowej. Jesteśmy przekonani, że ten sukces został osiągnięty, w dużej mierze, dzięki Państwu. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy zaliczyć Was do grona naszych stałych Abonentów.<br>Dziękując za to chcemy ogłosić specjalny &lt;hi&gt;Konkurs dla Abonentów,&lt;/&gt; którego główną nagrodą jest &lt;hi&gt;SAMOCHÓD.&lt;/&gt; Oprócz tego mogą Państwo liczyć na wiele innych, atrakcyjnych niespodzianek. Szczegóły Konkursu przedstawimy Państwu wkrótce.<br>Drodzy Państwo,<br>wzrost cen towarów (o 10,3%) i usług (o 18,1%) wg wskaźnika GUS, ciągle rosnące
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego