Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 1.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
wyburzeniu i budowie nowej przeprawy na razie nie mówi) wiaduktu przy Żelaznej około 8 mln zł. Póki co tych pieniędzy nie ma i nie wiadomo czy się znajdą. Tymczasem Instytut Badawczy Dróg i Mostów rozpoczął prace nad projektem nowej estakady. Wiadomo, że jeżeli miasto zaakceptuje projekt i jeśli znajdzie trochę grosza, konstrukcja może stanąć w niecałe pół roku od chwili rozpoczęcia prac. Jej budowa spowoduje zapewne gigantyczne ograniczenia w ruchu w centrum stolicy. Filary podtrzymujące płytę zostaną zrobione ze stali, która powinna wytrzymać nawet kilkaset lat. Płyta, na której oprze się jezdnia będzie wykonana ze specjalnie wzmacnianego betonu. Koszt prawdopodobnie wyraźnie
wyburzeniu i budowie nowej przeprawy na razie nie mówi) wiaduktu przy Żelaznej około 8 mln zł. Póki co tych pieniędzy nie ma i nie wiadomo czy się znajdą. Tymczasem Instytut Badawczy Dróg i Mostów rozpoczął prace nad projektem nowej estakady. Wiadomo, że jeżeli miasto zaakceptuje projekt i jeśli znajdzie trochę grosza, konstrukcja może stanąć w niecałe pół roku od chwili rozpoczęcia prac. Jej budowa spowoduje zapewne gigantyczne ograniczenia w ruchu w centrum stolicy. Filary podtrzymujące płytę zostaną zrobione ze stali, która powinna wytrzymać nawet kilkaset lat. Płyta, na której oprze się jezdnia będzie wykonana ze specjalnie wzmacnianego betonu. Koszt prawdopodobnie wyraźnie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego