Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
RODEM


BMW M 5 - PIERWSZA JAZDA

Dokładnie w 20 lat po prezentacji pierwszego spośród modeli M GmbH, M1, pokazano najnowszy bawarski rarytas. O lepszym jubileuszowym prezencie nie można marzyć.

Historia sportowej "piątki" sięga 1984 roku. Ówczesne "M5", produkowane przez trzy lata, napędzał 286-konny motor. Uzyskiwało prędkość maksymalną 245 km/h, a pierwszą "setkę" osiągało w 6,4 s. Następca miał silnik o mocy 340 KM. Sprzedano 12 tys. jego egzemplarzy.

Najnowsze BMW M5 to prawdziwy potwór -- 400 KM, 8 cylindrów w układzie V, pojemność 5 l, 0-100 km w 5,3 s. To samochód BMW o największej mocy i najsilniejsza
RODEM&lt;/tit&gt;<br><br><br>&lt;tit&gt;BMW M 5 - PIERWSZA JAZDA&lt;/tit&gt;<br><br>&lt;intro&gt;Dokładnie w 20 lat po prezentacji pierwszego spośród modeli M GmbH, M1, pokazano najnowszy bawarski rarytas. O lepszym jubileuszowym prezencie nie można marzyć.&lt;/intro&gt;<br><br>Historia sportowej "piątki" sięga 1984 roku. Ówczesne "M5", produkowane przez trzy lata, napędzał 286-konny motor. Uzyskiwało prędkość maksymalną 245 km/h, a pierwszą "setkę" osiągało w 6,4 s. Następca miał silnik o mocy 340 KM. Sprzedano 12 tys. jego egzemplarzy.<br><br>Najnowsze BMW M5 to prawdziwy potwór -- 400 KM, 8 cylindrów w układzie V, pojemność 5 l, 0-100 km w 5,3 s. To samochód BMW o największej mocy i najsilniejsza
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego