Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
POLSKIEGO cechują się najwyższą aktualnością danych (poziom zwrotów przy mailingach nie przekracza 2-3%) i w wybranych branżach stanowią klasę dla siebie.
Wydawnictwo MERKURIUSZ POLSKI Sp. z o.o., 03-690 Warszawa, ul. Pszczyńska 43, tel. (0-22) 678-68-84, 678-48-78, fax (0-22) 678-68-82, http://www.merkuriusz.com.pl
ZAMÓWIENIE
Zamawiający ......
Kod pocztowy / miejscowość: ...... ulica/numer lokalu: ......
Numer NIP: ...... imię i nazwisko osoby upoważnionej ......
Książka (VAT 0%)
KAPITAŁ I FINANSE W POLSCE '99 - cena 100 zł. ...... egz.
REKLAMA I MEDIA W POLSCE '99 - komplet II tomy - cena 280 zł. ...... egz.
RYNEK SPOŻYWCZY W POLSCE '99
POLSKIEGO cechują się najwyższą aktualnością danych (poziom zwrotów przy mailingach nie przekracza 2-3%) i w wybranych branżach stanowią klasę dla siebie.<br>Wydawnictwo MERKURIUSZ POLSKI Sp. z o.o., 03-690 Warszawa, ul. Pszczyńska 43, tel. (0-22) 678-68-84, 678-48-78, fax (0-22) 678-68-82, http://www.merkuriusz.com.pl<br>ZAMÓWIENIE<br>Zamawiający ......<br>Kod pocztowy / miejscowość: ...... ulica/numer lokalu: ......<br>Numer NIP: ...... imię i nazwisko osoby upoważnionej ...... <br>Książka (VAT 0%)<br>KAPITAŁ I FINANSE W POLSCE '99 - cena 100 zł. ...... egz. <br>REKLAMA I MEDIA W POLSCE '99 - komplet II tomy - cena 280 zł. ...... egz.<br>RYNEK SPOŻYWCZY W POLSCE '99
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego