Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy motoryzacyjne
Rok: 1999
stanowił w 1997 roku 40% ogólnej sprzedaży samochodów Opel w Europie. Specjaliści w dziedzinie motoryzacji wielokrotnie zadawali sobie pytanie o przyczyny tego niebywałego sukcesu.
Oprócz wielu innych, na pierwszy plan wyłania się ta najbardziej oczywista - Astra oferuje jej użytkownikowi dokładnie to, czego nabywca nowego auta poszukuje. Solidny, znakomicie wykonany, będący idealną inwestycją samochód znalazł godne miejsce również na rynku polskim. Astra Classic to niezaprzeczalny lider sprzedaży w grupie aut ze znaczkiem Opel.
Powodów takiego stanu rzeczy jest wiele. Istotny wpływ na popularność Astry Classic ma znane od dawna zaufanie, jakim polscy kierowcy obdarzają samochody niemieckich marek.
Pomijając niemiecki rodowód Astry Classic
stanowił w 1997 roku 40% ogólnej sprzedaży samochodów Opel w Europie. Specjaliści w dziedzinie motoryzacji wielokrotnie zadawali sobie pytanie o przyczyny tego niebywałego sukcesu.<br>Oprócz wielu innych, na pierwszy plan wyłania się ta najbardziej oczywista - Astra oferuje jej użytkownikowi dokładnie to, czego nabywca nowego auta poszukuje. Solidny, znakomicie wykonany, będący idealną inwestycją samochód znalazł godne miejsce również na rynku polskim. Astra Classic to niezaprzeczalny lider sprzedaży w grupie aut ze znaczkiem Opel.<br>Powodów takiego stanu rzeczy jest wiele. Istotny wpływ na popularność Astry Classic ma znane od dawna zaufanie, jakim polscy kierowcy obdarzają samochody niemieckich marek.<br>Pomijając niemiecki rodowód Astry Classic
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego