Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
podobieństwa przykładowy odbiorca, który zdecydował się na kupno lodów w stoisku oznaczonym elementami barwy niebieskiej, tworzących określony rytmicznie porządek wizualny, może ze zdziwieniem zauważyć, że trafił do stoiska, gdzie sprzedają śledzie. Zakup nie nastąpił z powodu zastosowania przez dwie firmy zbliżonego rdzenia elementów identyfikacji.
Równie ciekawym przykładem jest ewolucja rdzenia identyfikacji sprzętu komputerowego. Na początku lat 90. wynikała ona w sposób naturalny z adaptowanej stylistyki oznaczania produktu, adresowanego do użytkowników profesjonalnych. Była ona jednak nieatrakcyjna i często niezrozumiała dla przeciętnego użytkownika. Zaczęła więc stopniowo ulegać zmianie. W efekcie przełożono chłodny profesjonalizm na identyfikację przedstawiającą proste formy geometryczne, żywą kolorystykę oraz przystępny
podobieństwa przykładowy odbiorca, który zdecydował się na kupno lodów w stoisku oznaczonym elementami barwy niebieskiej, tworzących określony rytmicznie porządek wizualny, może ze zdziwieniem zauważyć, że trafił do stoiska, gdzie sprzedają śledzie. Zakup nie nastąpił z powodu zastosowania przez dwie firmy zbliżonego rdzenia elementów identyfikacji. <br>Równie ciekawym przykładem jest ewolucja rdzenia identyfikacji sprzętu komputerowego. Na początku lat 90. wynikała ona w sposób naturalny z adaptowanej stylistyki oznaczania produktu, adresowanego do użytkowników profesjonalnych. Była ona jednak nieatrakcyjna i często niezrozumiała dla przeciętnego użytkownika. Zaczęła więc stopniowo ulegać zmianie. W efekcie przełożono chłodny profesjonalizm na identyfikację przedstawiającą proste formy geometryczne, żywą kolorystykę oraz przystępny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego