Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
nagrody lub kary).
4. Reguła sympatii.
5. Reguła wzajemności.
6. Niska piłka.
Reakcja na zmianę jakości i natężenia ilości informacji w otoczeniu wynika z naturalnego dążenia do wymiany informacji oraz kontroli zmian w otoczeniu, które

potencjalnie mogą wpływać na sytuację, w jakiej znajduje się odbiorca. Badania percepcji wskazują na łatwość identyfikacji cech fizycznych informacji nawet wtedy, kiedy nie zostaje ona następnie dokładnie interpretowana. Cechy te wpływają także na stopień koncentracji uwagi. Procesy te mogą przebiegać na poziomie automatycznym. Istotne jest także unikanie przez człowieka sytuacji związanych z monotonną stymulacją.
Reakcja na informacje subiektywnie nowe odnosi się do ich wpływu na dotychczasowy
nagrody lub kary). <br>4. Reguła sympatii. <br>5. Reguła wzajemności. <br>6. Niska piłka. <br>Reakcja na zmianę jakości i natężenia ilości informacji w otoczeniu wynika z naturalnego dążenia do wymiany informacji oraz kontroli zmian w otoczeniu, które<br>&lt;page nr=113&gt;<br> potencjalnie mogą wpływać na sytuację, w jakiej znajduje się odbiorca. Badania percepcji wskazują na łatwość identyfikacji cech fizycznych informacji nawet wtedy, kiedy nie zostaje ona następnie dokładnie interpretowana. Cechy te wpływają także na stopień koncentracji uwagi. Procesy te mogą przebiegać na poziomie automatycznym. Istotne jest także unikanie przez człowieka sytuacji związanych z monotonną stymulacją. <br>Reakcja na informacje subiektywnie nowe odnosi się do ich wpływu na dotychczasowy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego