Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
sąsiedztwie sprzedawanych towarów. Ułatwiają one kojarzenie produktu i jego cech z ich wizerunkiem kreowanym w przekazach reklamowych, z którymi kupujący powinien zetknąć się wcześniej. Opisane typy reklamy wpływają też pozytywnie na procesy spostrzegania oraz ułatwiają selekcję danego produktu z grupy ofert konkurencyjnych. Dobrym przykładem tego procesu może być wpływ systemu identyfikacji wizualnej, a w szczególności znaku graficznego i sloganu na rozpoznawalność produktu lub intensywna dystrybucja reklam utrwalanych w druku o niewielkiej objętości informacyjnej. Istotny wpływ na analizowanie informacji docierających do odbiorcy w chwili zakupu mają też techniki promocyjne oraz określone formy kontaktu ze sprzedawcą. Jednak sama struktura sytuacji zakupu oraz przebieg
sąsiedztwie sprzedawanych towarów. Ułatwiają one kojarzenie produktu i jego cech z ich wizerunkiem kreowanym w przekazach reklamowych, z którymi kupujący powinien zetknąć się wcześniej. Opisane typy reklamy wpływają też pozytywnie na procesy spostrzegania oraz ułatwiają selekcję danego produktu z grupy ofert konkurencyjnych. Dobrym przykładem tego procesu może być wpływ systemu identyfikacji wizualnej, a w szczególności znaku graficznego i sloganu na rozpoznawalność produktu lub intensywna dystrybucja reklam utrwalanych w druku o niewielkiej objętości informacyjnej. Istotny wpływ na analizowanie informacji docierających do odbiorcy w chwili zakupu mają też techniki promocyjne oraz określone formy kontaktu ze sprzedawcą. Jednak sama struktura sytuacji zakupu oraz przebieg
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego