Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 16/02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
marce i wizerunku - uważa Banaszkiewicz.
Ile kosztuje taka reklama? Tego nie chce powiedzieć, ale przyznaje, że więcej niż w innych miejscach. - A czy mógłbym zareklamować u was pobliski warsztat samochodowy? - pytam. - Teoretycznie tak, ale obawiam się, że cena byłaby dla pana nie do zaakceptowania - odpowiada Maciej Banaszkiewicz.

Sztywne stawki

To, ile ZDM pobiera za ustawienie billboardów, jest określone w rozporządzeniu ministra transportu. Stawki są sztywne, zależą tylko od rodzaju drogi, w której pasie stoi reklama - np. drogi krajowe są droższe niż gminne. Stawek tych nie można zmieniać. To pozostałość z dawnych czasów - ustawa o drogach mówi, że ceny określa minister w
marce i wizerunku&lt;/&gt; - uważa Banaszkiewicz.<br>Ile kosztuje taka reklama? Tego nie chce powiedzieć, ale przyznaje, że więcej niż w innych miejscach. &lt;q&gt;- A czy mógłbym zareklamować u was pobliski warsztat samochodowy?&lt;/&gt; - pytam. &lt;q&gt;- Teoretycznie tak, ale obawiam się, że cena byłaby dla pana nie do zaakceptowania&lt;/&gt; - odpowiada Maciej Banaszkiewicz.<br><br>&lt;tit&gt;Sztywne stawki&lt;/&gt;<br><br>To, ile ZDM pobiera za ustawienie billboardów, jest określone w rozporządzeniu ministra transportu. Stawki są sztywne, zależą tylko od rodzaju drogi, w której pasie stoi reklama - np. drogi krajowe są droższe niż gminne. Stawek tych nie można zmieniać. To pozostałość z dawnych czasów - ustawa o drogach mówi, że ceny określa minister w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego