Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
można też przysnąć". "Totalny luz". Muzyka "zależy od nastroju barman i klientów", "króluje pop i rock z lat 80". "Ciekawe kombinacje piwne". "Raz w miesiącu kabaret". Klienci to "głównie wolne zawody: dziennikarze, fotograficy, bo lokal prowadzą dziennikarze", "krewni i znajomi królik".
GOŁĘBNIK

Kawiarnia i herbaciarnia w stylu "u cioci na imieninach", "ze świetnym klimatem" "jak za dawnych czasów". "Bardzo ciepła atmosfera". Miejsce "dobre na słodkie popołudnie, plotki z koleżanką, ale i na randkę". "Duży wybór ciast własnej roboty", "specjalność to "szarlotka z bit śmietaną", "duży wybór kaw i herbat". Muzyka "cicha i klimatyczna", "głownie swing i jazz". "Kawiarnia niepowtarzalna", "takich niewiele
można też przysnąć". "Totalny luz". Muzyka "zależy od nastroju barman i klientów", "króluje pop i rock z lat 80". "Ciekawe kombinacje piwne". "Raz w miesiącu kabaret". Klienci to "głównie wolne zawody: dziennikarze, fotograficy, bo lokal prowadzą dziennikarze", "krewni i znajomi królik".<br>GOŁĘBNIK<br>&lt;gap&gt;<br>Kawiarnia i herbaciarnia w stylu "u cioci na imieninach", "ze świetnym klimatem" "jak za dawnych czasów". "Bardzo ciepła atmosfera". Miejsce "dobre na słodkie popołudnie, plotki z koleżanką, ale i na randkę". "Duży wybór ciast własnej roboty", "specjalność to "szarlotka z bit śmietaną", "duży wybór kaw i herbat". Muzyka "cicha i klimatyczna", "głownie swing i jazz". "Kawiarnia niepowtarzalna", "takich niewiele
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego