Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
potrzebne są opinie znajomych, ekspertów, wpływ marki lub życzliwa opinia kompetentnego sprzedawcy. Reklama jest więc uzupełniana przez formy komunikacji opartej na kontakcie bezpośrednim.
Fakty te skłaniają do rozróżnienia co najmniej dwóch jakościowo odrębnych typów strategii reklamowych: strategii odnoszących się do produktów, których nabycie wymaga jedynie decyzji automatycznych (np. produktów zakupu impulsywnego lub nawykowego) oraz strategii reklamujących produkty, związanych z zakupem opartym na decyzjach racjonalnych. Kampanie, realizujące powyższe strategie, różnią się zasadami konstrukcji przekazów. Inne są też wykorzystywane kanały medialne, częstotliwość dotarcia informacji oraz związki z pozostałymi elementami promotion- oraz marketing-mix.
Do określenia mechanizmów reklamy na ich komunikacyjnym poziomie istotne jest
potrzebne są opinie znajomych, ekspertów, wpływ marki lub życzliwa opinia kompetentnego sprzedawcy. Reklama jest więc uzupełniana przez formy komunikacji opartej na kontakcie bezpośrednim. <br>Fakty te skłaniają do rozróżnienia co najmniej dwóch jakościowo odrębnych typów strategii reklamowych: strategii odnoszących się do produktów, których nabycie wymaga jedynie decyzji automatycznych (np. produktów zakupu impulsywnego lub nawykowego) oraz strategii reklamujących produkty, związanych z zakupem opartym na decyzjach racjonalnych. Kampanie, realizujące powyższe strategie, różnią się zasadami konstrukcji przekazów. Inne są też wykorzystywane kanały medialne, częstotliwość dotarcia informacji oraz związki z pozostałymi elementami promotion- oraz marketing-mix. <br>Do określenia mechanizmów reklamy na ich komunikacyjnym poziomie istotne jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego