Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
Istotna jest wiarygodność oraz intensywność przedstawianych doznań oraz emocji. Czynniki te decydują o tym, czy odbiorca jest w stanie współodczuwać albo odnosić je do siebie. Jeśli efekt pobudzenia nie jest wystarczająco silny - wpływa on w zasadzie na koncentrację uwagi odbiorcy, a tworzona ocena jest w większym stopniu efektem częstości docierania informacji, albo też wpływu znaczenia elementów logicznych owego przekazu.
Podsumowując - załóżmy, że sekwencja filmu reklamowego odnosi się do osoby wsiadającej do samochodu, który akurat kupiła, by po chwili nim odjechać. To, co nastąpi w trakcie tego epizodu, służyć ma wytworzeniu u widza poczucia współuczestniczenia w tworzeniu się przekonania co do słusznej
Istotna jest wiarygodność oraz intensywność przedstawianych doznań oraz emocji. Czynniki te decydują o tym, czy odbiorca jest w stanie współodczuwać albo odnosić je do siebie. Jeśli efekt pobudzenia nie jest wystarczająco silny - wpływa on w zasadzie na koncentrację uwagi odbiorcy, a tworzona ocena jest w większym stopniu efektem częstości docierania informacji, albo też wpływu znaczenia elementów logicznych owego przekazu. <br>Podsumowując - załóżmy, że sekwencja filmu reklamowego odnosi się do osoby wsiadającej do samochodu, który akurat kupiła, by po chwili nim odjechać. To, co nastąpi w trakcie tego epizodu, służyć ma wytworzeniu u widza poczucia współuczestniczenia w tworzeniu się przekonania co do słusznej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego