Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
i uznawanych wartości odbiorcy. Podczas niej wiadomość uzyskuje cechy motywacyjne.
Trzecia ekspozycja powoduje przetwarzanie uwarunkowane ocenami powstałymi w trakcie poprzednich emisji i pełni funkcję konsolidującą powstałe ustosunkowanie. Reakcja odbiorcy ponownie przesuwa się z desygnatów wiadomości na jej globalną strukturę formalną.
Krugman przy opisie ekspozycji komunikatu podkreśla różnice między fizycznym dotarciem informacji a psychologiczną strukturą jej dekodowania. Każde z opisanych stadiów wymaga wielokrotnych ekspozycji fizycznych. Ich ilość nie jest jednak dokładnie określona i zależy od specyficznych cech kampanii reklamowej. Przetwarzanie wiadomości na poziomie drugiej z kolei efektywnej ekspozycji może nastąpić na przykład po drugiej a przed dziesiątą fizyczną emisją wiadomości, zależnie od
i uznawanych wartości odbiorcy. Podczas niej wiadomość uzyskuje cechy motywacyjne. <br>Trzecia ekspozycja powoduje przetwarzanie uwarunkowane ocenami powstałymi w trakcie poprzednich emisji i pełni funkcję konsolidującą powstałe ustosunkowanie. Reakcja odbiorcy ponownie przesuwa się z desygnatów wiadomości na jej globalną strukturę formalną. <br>Krugman przy opisie ekspozycji komunikatu podkreśla różnice między fizycznym dotarciem informacji a psychologiczną strukturą jej dekodowania. Każde z opisanych stadiów wymaga wielokrotnych ekspozycji fizycznych. Ich ilość nie jest jednak dokładnie określona i zależy od specyficznych cech kampanii reklamowej. Przetwarzanie wiadomości na poziomie drugiej z kolei efektywnej ekspozycji może nastąpić na przykład po drugiej a przed dziesiątą fizyczną emisją wiadomości, zależnie od
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego