Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 19.9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
Czy więc uda się stworzyć nową flagową markę?
- Najpierw musimy zintegrować działania promocyjne - mówi Adam Pawłowicz,
prezes PAIZ. Jego zdaniem, jak najszybciej powinien powstać jeden ośrodek
koordynujący działania promujące naszą gospodarkę, rolnictwo, naukę,
kulturę, turystykę. - Może wziąłby to w swoje ręce któryś z najbardziej
wpływowych polityków, może byłaby to wspólna inicjatywa kilku organizacji?
- zastanawia się Pawłowicz. Czas biegnie nieubłaganie. Jeszcze trzydzieści
lat temu Irlandia należała do grona europejskich outsiderów. Irlandczycy
zaczęli jednak organizować wielką akcję promujące swój kraj.
Wykorzystywano przy tym zasady naukowego marketingu, określono branże, w
których można osiągnąć sukces, znaleziono własne mankamenty. W ciągu
kilkunastu lat rozwinięto kilka branż
Czy więc uda się stworzyć nową flagową markę?<br>- Najpierw musimy zintegrować działania promocyjne - mówi Adam Pawłowicz,<br>prezes PAIZ. Jego zdaniem, jak najszybciej powinien powstać jeden ośrodek<br>koordynujący działania promujące naszą gospodarkę, rolnictwo, naukę,<br>kulturę, turystykę. - Może wziąłby to w swoje ręce któryś z najbardziej<br>wpływowych polityków, może byłaby to wspólna inicjatywa kilku organizacji?<br>- zastanawia się Pawłowicz. Czas biegnie nieubłaganie. Jeszcze trzydzieści<br>lat temu Irlandia należała do grona europejskich outsiderów. Irlandczycy<br>zaczęli jednak organizować wielką akcję promujące swój kraj.<br>Wykorzystywano przy tym zasady naukowego marketingu, określono branże, w<br>których można osiągnąć sukces, znaleziono własne mankamenty. W ciągu<br>kilkunastu lat rozwinięto kilka branż
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego