Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.02 (1)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
W Biurze Obsługi Klienta TP SA zapewniano go, że w ciągu 60 dni znów będzie mógł korzystać z domowego numeru.
- Stary telefon mam już odłączony, a mimo to wciąż przychodzi mi do zapłaty abonament za ten numer. Zniecierpliwiony dzwoniłem na Błękitną Linię kilkanaście razy. Tam usłyszałem, że okres oczekiwania na instalację może trwać nawet półtora roku! A mnie telefon jest bardzo potrzebny do pracy - denerwuje się pan Kazimierz.
Skontaktowaliśmy się z przedstawicielami TP SA w województwie warmińsko-mazurskim.
- Wyjaśnię tę sprawę. Postaram się, żeby Czytelnik miał telefon jak najszybciej - obiecuje Faktowi Roman Wilkoszewski, szef biura prasowego, m.in. na woj. warmińsko
W Biurze Obsługi Klienta TP SA zapewniano go, że w ciągu 60 dni znów będzie mógł korzystać z domowego numeru.<br>&lt;q&gt;- Stary telefon mam już odłączony, a mimo to wciąż przychodzi mi do zapłaty abonament za ten numer. Zniecierpliwiony dzwoniłem na Błękitną Linię kilkanaście razy. Tam usłyszałem, że okres oczekiwania na instalację może trwać nawet półtora roku! A mnie telefon jest bardzo potrzebny do pracy&lt;/&gt; - denerwuje się pan Kazimierz.<br>Skontaktowaliśmy się z przedstawicielami TP SA w województwie warmińsko-mazurskim.<br>&lt;q&gt;- Wyjaśnię tę sprawę. Postaram się, żeby Czytelnik miał telefon jak najszybciej&lt;/&gt; - obiecuje Faktowi Roman Wilkoszewski, szef biura prasowego, m.in. na woj. warmińsko
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego