Typ tekstu: Książka
Autor: Brzeziński Jerzy
Tytuł: Metodologia badań psychologicznych
Rok: 1996
sytuacji badawczej są:

(a) OIB, które w taki sposób kształtują jego zachowania w sytuacji badawczej (por. Duncan i in., 1969), że osoba badana może "odczytywać" treść hipotezy badawczej na podstawie li tylko takich wskaźników paralingwistycznych odczytywanych osobom badanym instrukcji, jak: tempo, rytm, intonacja, wysokość głosu itp., które różnicowały osoby czytające instrukcje i znające/nie znające treści hipotez;

(b) OIOB, które w pewnym stopniu współkształtują zachowanie badawcze psychologa i zwrotnie dostosowują zachowanie osoby badanej do OIB badacza-psychologa (sprzężenie zwrotne c).

Zmienną, która - jak już wiemy z lektury pkt. 4.1 - stanowi swoisty pomost między badaczem znającym treść hipotezy i chcącym ją
sytuacji badawczej są:<br><br>(a) OIB, które w taki sposób kształtują jego zachowania w sytuacji badawczej (por. Duncan i in., 1969), że osoba badana może "odczytywać" treść hipotezy badawczej na podstawie li tylko takich wskaźników paralingwistycznych odczytywanych osobom badanym instrukcji, jak: tempo, rytm, intonacja, wysokość głosu itp., które różnicowały osoby czytające instrukcje i znające/nie znające treści hipotez; <br><br>(b) OIOB, które w pewnym stopniu współkształtują zachowanie badawcze psychologa i zwrotnie dostosowują zachowanie osoby badanej do OIB badacza-psychologa (sprzężenie zwrotne c).<br><br>Zmienną, która - jak już wiemy z lektury pkt. 4.1 - stanowi swoisty pomost między badaczem znającym treść hipotezy i chcącym ją
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego