Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 11.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
tę zmianę gustów oprócz twórców ramówek istotny wpływ mają przede wszystkim agencje reklamowe, które zapragnęły adresować spoty do widzów bardziej wyrobionych, lepiej wykształconych, a więc i zamożniejszych.

Masowa widownia przestała być argumentem w przyciąganiu reklamodawców. Nic dziwnego więc, że i rozrywka plebejska zaczęła nieco ustępować pola tej uznawanej za bardziej intelektualną, a za taką uchodzi wszelka rozmowa.

Każda telewizyjna rozmowa powinna mieć wciągającą dramaturgię i budzić emocje - bez tego wychodzi nudna piła. Ostry spór na antenie, wzruszenie, błyskotliwa wymiana myśli, a także nie zawsze kontrolowane gesty czy mimika przyciągają uwagę. Gdy obrażona Zyta Gilowska deklaruje, że wychodzi ze studia od Żakowskiego
tę zmianę gustów oprócz twórców ramówek istotny wpływ mają przede wszystkim agencje reklamowe, które zapragnęły adresować spoty do widzów bardziej wyrobionych, lepiej wykształconych, a więc i zamożniejszych.<br><br>Masowa widownia przestała być argumentem w przyciąganiu &lt;orig&gt;reklamodawców&lt;/&gt;. Nic dziwnego więc, że i rozrywka plebejska zaczęła nieco ustępować pola tej uznawanej za bardziej intelektualną, a za taką uchodzi wszelka rozmowa.<br><br>Każda telewizyjna rozmowa powinna mieć wciągającą dramaturgię i budzić emocje - bez tego wychodzi nudna piła. Ostry spór na antenie, wzruszenie, błyskotliwa wymiana myśli, a także nie zawsze kontrolowane gesty czy mimika przyciągają uwagę. Gdy obrażona Zyta Gilowska deklaruje, że wychodzi ze studia od Żakowskiego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego