Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
i wpływa na częstotliwość ich emisji.

W modelu AIDA odnoszonym wyłącznie do procesu reklamy najistotniejsze są jego pierwsze etapy. Jeśli wytworzy się u odbiorcy intencję odbioru, oczekiwanie emisji następnych wiadomości oraz skłoni do racjonalnych rozważań - najtrudniejszy etap kampanii jest już osiągnięty. Problem zostaje wprowadzony do świadomości odbiorcy i zyskuje na istotności. Reszta jest po prostu kontynuacją dobrego początku oraz przedmiotem bardziej złożonych from promocji.

Rozdział II
Reklama - perspektywa "człowieka z ulicy"
Założenia dotyczące tworzenia strategii promocyjnych i reklamowych wynikające z formuły marketing-mix są spójne i jasne. Istnieje jednak pytanie, czy sama formuła odpowiada realnym sytuacjom percepcji komunikatów reklamowych. Opis czynników
i wpływa na częstotliwość ich emisji. <br>&lt;gap reason="tab"&gt;<br>W modelu AIDA odnoszonym wyłącznie do procesu reklamy najistotniejsze są jego pierwsze etapy. Jeśli wytworzy się u odbiorcy intencję odbioru, oczekiwanie emisji następnych wiadomości oraz skłoni do racjonalnych rozważań - najtrudniejszy etap kampanii jest już osiągnięty. Problem zostaje wprowadzony do świadomości odbiorcy i zyskuje na istotności. Reszta jest po prostu kontynuacją dobrego początku oraz przedmiotem bardziej złożonych from promocji.<br>&lt;page nr=17&gt;<br>Rozdział II<br>&lt;tit&gt;Reklama - perspektywa "człowieka z ulicy"&lt;/&gt;<br>Założenia dotyczące tworzenia strategii promocyjnych i reklamowych wynikające z formuły marketing-mix są spójne i jasne. Istnieje jednak pytanie, czy sama formuła odpowiada realnym sytuacjom percepcji komunikatów reklamowych. Opis czynników
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego