Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2004
stworzenie listy konkurentów i określenie ich potencjału.
Jak określić potencjał rynku?
Określeniem potencjału danego rynku, czyli wartością całej sprzedaży, zajmują się wyspecjalizowane agencje. Wielu przedsiębiorców nie stać, by zapłacić za profesjonalne badania marketingowe. Prostą analizę przedsiębiorca może przeprowadzić samodzielnie, angażując w to przedsięwzięcie zarówno pracowników, jak i klientów firmy. By przeprowadzić należy odpowiedzieć na cztery podstawowe pytania.
Jaki produkt/usługa?
Określ typ produktu lub usługi wykonywanej przez twoją firmę czyli tzw. "marketing mix" - zespól cech i funkcji, które firm nadje produktom/uslugom tak, by jak najlepiej zaspokoić potrzeby swoich klientów. Koniecznie zrób listę firm/produktów/usług, z której spotykasz się
stworzenie listy konkurentów i określenie ich potencjału.<br>Jak określić potencjał rynku?<br>Określeniem potencjału danego rynku, czyli wartością całej sprzedaży, zajmują się wyspecjalizowane agencje. Wielu przedsiębiorców nie stać, by zapłacić za profesjonalne badania marketingowe. Prostą analizę przedsiębiorca może przeprowadzić samodzielnie, angażując w to przedsięwzięcie zarówno pracowników, jak i klientów firmy. By przeprowadzić należy odpowiedzieć na cztery podstawowe pytania.<br>Jaki produkt/usługa?<br>Określ typ produktu lub usługi wykonywanej przez twoją firmę czyli tzw. "marketing mix" - zespól cech i funkcji, które firm nadje produktom/uslugom tak, by jak najlepiej zaspokoić potrzeby swoich klientów. Koniecznie zrób listę firm/produktów/usług, z której spotykasz się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego