Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
niż oglądanie wystaw. Może dlatego, że większość współczesnych dzieł jest bardzo powierzchowna, jednowarstwowa. Przebijesz się przez jedną warstwę, a dalej już nic nie ma. Prace często sprowadzają się do wykonania zadania. Jak wypracowania szkolne na tematy, które krążą w powietrzu. Inteligentny człowiek może je wyłapać, wie, co powinien dzisiaj zrobić, jak powinno wyglądać dzieło sztuki. 70-80 proc. sztuki to pustka.
Ciało i jego fizyczność są dla ciebie bardzo ważne. A jednak jego wizerunek zniknął z twojej sztuki. Pokazujesz cienie, ślady ciała - jego temperaturę, przestrzeń, którą mogłoby zająć, mydło, którym dokonywano ablucji. Ono samo jest nieobecne. Skąd ta fascynacja nieobecnością?
Kiedyś czułem
niż oglądanie wystaw. Może dlatego, że większość współczesnych dzieł jest bardzo powierzchowna, jednowarstwowa. Przebijesz się przez jedną warstwę, a dalej już nic nie ma. Prace często sprowadzają się do wykonania zadania. Jak wypracowania szkolne na tematy, które krążą w powietrzu. Inteligentny człowiek może je wyłapać, wie, co powinien dzisiaj zrobić, jak powinno wyglądać dzieło sztuki. 70-80 proc. sztuki to pustka.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Ciało i jego fizyczność są dla ciebie bardzo ważne. A jednak jego wizerunek zniknął z twojej sztuki. Pokazujesz cienie, ślady ciała - jego temperaturę, przestrzeń, którą mogłoby zająć, mydło, którym dokonywano ablucji. Ono samo jest nieobecne. Skąd ta fascynacja nieobecnością?&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Kiedyś czułem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego