Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
ten produkt, oznakowany marką, i jak określają zasięg jej funkcjonowania w porównaniu z markami konkurencyjnymi, do jakiego stopnia podobne są segmenty konsumentów, czy ta sama marka może być stosowana w kilku krajach.
Osobowość marki i jej cechy wpływające na psychologiczne, z punktu widzenia nabywcy, różnicowanie produktu - jakie symbole są stosowane, jaki jest styl reklamy, czy marka jest kojarzona z jakąś konkretną osobą, rekomendującą produkty nią oznakowana i czy te osoby są znane w wielu krajach. Takie konstanse promocyjne, jak cowboy Marlboro, tygrys kojarzony z marką Esso oraz gwiazdy filmu, występujące w filmach reklamujących mydło Lux, mają szeroki zasięg oddziaływania, natomiast inne symbole
ten produkt, oznakowany marką, i jak określają zasięg jej funkcjonowania w porównaniu z markami konkurencyjnymi, do jakiego stopnia podobne są segmenty konsumentów, czy ta sama marka może być stosowana w kilku krajach.<br>Osobowość marki i jej cechy wpływające na psychologiczne, z punktu widzenia nabywcy, różnicowanie produktu - jakie symbole są stosowane, jaki jest styl reklamy, czy marka jest kojarzona z jakąś konkretną osobą, rekomendującą produkty nią oznakowana i czy te osoby są znane w wielu krajach. Takie konstanse promocyjne, jak cowboy Marlboro, tygrys kojarzony z marką Esso oraz gwiazdy filmu, występujące w filmach reklamujących mydło Lux, mają szeroki zasięg oddziaływania, natomiast inne symbole
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego