Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
się nawzajem właściciele pasujących do siebie butelkowych zamknięć. Sprzedaż obu rodzajów coli znacznie wzrosła. Wielu klientów, zwłaszcza młodych, było przekonanych, że wielka wygrana jest na wyciągnięcie ręki, choć, jak obliczali matematycy, szansa na sukces był minimalna. W konkursie "Sięgnij po złoto" kupując 100 butelek nabywca miał szansę 1:250 wygrania jakiejkolwiek (zwykle niewielkiej) nagrody.

Kluczyk do Twingo

Jak ogromne możliwości kryją się w upodobaniu Polaków do hazardu, dowiodła też firma Renault Polska organizując w 1995 r. jedną z największych akcji promocyjnych "Klucz do szczęścia". Miała ona kilka celów - zwrócenie uwagi potencjalnych klientów na salony sprzedające auta francuskiego koncernu, zaprezentowanie całej gamy
się nawzajem właściciele pasujących do siebie butelkowych zamknięć. Sprzedaż obu rodzajów coli znacznie wzrosła. Wielu klientów, zwłaszcza młodych, było przekonanych, że wielka wygrana jest na wyciągnięcie ręki, choć, jak obliczali matematycy, szansa na sukces był minimalna. W konkursie "Sięgnij po złoto" kupując 100 butelek nabywca miał szansę 1:250 wygrania jakiejkolwiek (zwykle niewielkiej) nagrody.<br><br>&lt;tit&gt;Kluczyk do Twingo&lt;/&gt;<br><br>Jak ogromne możliwości kryją się w upodobaniu Polaków do hazardu, dowiodła też firma Renault Polska organizując w 1995 r. jedną z największych akcji promocyjnych "Klucz do szczęścia". Miała ona kilka celów - zwrócenie uwagi potencjalnych klientów na salony sprzedające auta francuskiego koncernu, zaprezentowanie całej gamy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego