Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy medyczne
Rok: 1997
włosów
* inne
Co skłoniło Panią/Pana do zakupu tego produktu:
* potrzeba wzmocnienia włosów
* reklama w sklepie
* reklama w prasie
* chęć wypróbowania nowego produktu
* ktoś mi polecił
* inne.
Uważa Pan/i, że ten produkt
* jest wygodny w użyciu nie tak
* ma ładny zapach nie tak
* jest skuteczny nie tak
* jest wysokiej jakości nie tak
* inne........
Czy zamierza Pan/i kupić ten produkt ponownie?
nie tak
Ten produkt kupił(a) Pan/i w:
* drogerii, perfumerii
* sklepie samoobsługowym
* kiosku
* aptece
* na bazarze
Tu należy wkleić kod kreskowy (wytnij go z tyłu produktu)
Cena produktu ...zł
Imię
Nazwisko...
Adres...
Telefon...
Wiek ...
Zawód...
WŁOSY JAK NOWE
włosów<br>* inne<br>Co skłoniło Panią/Pana do zakupu tego produktu:<br>* potrzeba wzmocnienia włosów <br>* reklama w sklepie<br>* reklama w prasie<br>* chęć wypróbowania nowego produktu<br>* ktoś mi polecił<br>* inne.<br>Uważa Pan/i, że ten produkt<br>* jest wygodny w użyciu nie tak<br>* ma ładny zapach nie tak<br>* jest skuteczny nie tak<br>* jest wysokiej jakości nie tak<br>* inne........<br>Czy zamierza Pan/i kupić ten produkt ponownie? <br> nie tak<br>Ten produkt kupił(a) Pan/i w: <br>* drogerii, perfumerii<br>* sklepie samoobsługowym<br>* kiosku<br>* aptece<br>* na bazarze<br>Tu należy wkleić kod kreskowy (wytnij go z tyłu produktu)<br>Cena produktu ...zł<br>Imię<br>Nazwisko... <br>Adres...<br>Telefon...<br>Wiek ...<br>Zawód...<br>&lt;tit&gt;WŁOSY JAK NOWE
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego