Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
którą może być wyznaczany obszar zarządzania jakością jest struktura działaniowa (rysunek 4.3). Z samej istoty tej struktury wynika kinetyczne (procesowe) ujmowanie obiektów zarządzania jakością, którymi są jej dowolne składniki. Budowanie struktury działaniowej opiera się na strukturze celów oraz sposobach ich osiągania. Nie ma metodologicznych ograniczeń dla formułowania w postaci jakościowej celów przedsiębiorstwa jako całości i celów jego jednostek organizacyjnych. Cele te stają się celami działań i są osiągane w trakcie wykonywania tych działań. Pomiędzy jakością celów a jakością adekwatnych do nich działań zachodzi wzajemne sprzężenie:
Z powyższego schematu wynika, że istotą zarządzania jakością w strukturze działaniowej jest optymalne, jakościowe wyznaczanie
którą może być wyznaczany obszar zarządzania jakością jest struktura działaniowa (rysunek 4.3). Z samej istoty tej struktury wynika kinetyczne (procesowe) ujmowanie obiektów zarządzania jakością, którymi są jej dowolne składniki. Budowanie struktury działaniowej opiera się na strukturze celów oraz sposobach ich osiągania. Nie ma metodologicznych ograniczeń dla formułowania w postaci jakościowej celów przedsiębiorstwa jako całości i celów jego jednostek organizacyjnych. Cele te stają się celami działań i są osiągane w trakcie wykonywania tych działań. Pomiędzy jakością celów a jakością adekwatnych do nich działań zachodzi wzajemne sprzężenie:<br>Z powyższego schematu wynika, że istotą zarządzania jakością w strukturze działaniowej jest optymalne, jakościowe wyznaczanie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego