Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
umiejscowione w niej działania przedsiębiorstwa produkcyjnego, a także - kompleksową jakość wyrobu oraz jakość różnorodnych działań tego przedsiębiorstwa we wszystkich fazach cyklu.
Na podkreślenie i baczną uwagę w zarządzaniu jakością cyklu istnienia wyrobu zasługuje aspekt marketingowy, odniesiony zwłaszcza do etapu projektowania jakości wyrobu. Jednym z głównych zadań marketingu producenta jest współkształtowanie jakościowo-ilościowej struktury asortymentu produkcji, a w tym - projektowej jakości każdego wyrobu. Już na samym początku cyklu są prowadzone badania marketingowe, służące opracowaniu założeń projektowych oraz rynkowemu uzasadnieniu celowości kontynuowania prac rozpoczętego cyklu. Badania te rozpoczynają się od poszukiwania i identyfikacji docelowego rynku, wyboru i analizy pewnej potrzeby potencjalnych użytkowników oraz
umiejscowione w niej działania przedsiębiorstwa produkcyjnego, a także - kompleksową jakość wyrobu oraz jakość różnorodnych działań tego przedsiębiorstwa we wszystkich fazach cyklu.<br>Na podkreślenie i baczną uwagę w zarządzaniu jakością cyklu istnienia wyrobu zasługuje aspekt marketingowy, odniesiony zwłaszcza do etapu projektowania jakości wyrobu. Jednym z głównych zadań marketingu producenta jest współkształtowanie jakościowo-ilościowej struktury asortymentu produkcji, a w tym - projektowej jakości każdego wyrobu. Już na samym początku cyklu są prowadzone badania marketingowe, służące opracowaniu założeń projektowych oraz rynkowemu uzasadnieniu celowości kontynuowania prac rozpoczętego cyklu. Badania te rozpoczynają się od poszukiwania i identyfikacji docelowego rynku, wyboru i analizy pewnej potrzeby potencjalnych użytkowników oraz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego