Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
się sytuacji ekonomicznej ich mieszkańców, będzie się zwiększał udział segmentu nabywców AB, czyli nabywców o dochodach wyższych niż przeciętne, i segmentu C, czyli nabywców o dochodach średnich kosztem nabywców o najniższych dochodach. Istnieją w związku z tym przypuszczenia, że zmiany w krajach UE spowodują nie tylko konieczność silniejszego różnicowania cech jakościowych produktów, ale także polaryzacje cen produktów.
Struktury dystrybucyjne mają również ważny wpływ na decyzje cenowe przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej. Im lepsza pozycja przetargowa producenta w stosunku do pośredników handlowych na danym rynku, tym większa jest jego swoboda w ustalaniu cen. W krajach Unii Europejskiej różna jest także struktura sieci
się sytuacji ekonomicznej ich mieszkańców, będzie się zwiększał udział segmentu nabywców AB, czyli nabywców o dochodach wyższych niż przeciętne, i segmentu C, czyli nabywców o dochodach średnich kosztem nabywców o najniższych dochodach. Istnieją w związku z tym przypuszczenia, że zmiany w krajach UE spowodują nie tylko konieczność silniejszego różnicowania cech jakościowych produktów, ale także polaryzacje cen produktów.<br>Struktury dystrybucyjne mają również ważny wpływ na decyzje cenowe przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej. Im lepsza pozycja przetargowa producenta w stosunku do pośredników handlowych na danym rynku, tym większa jest jego swoboda w ustalaniu cen. W krajach Unii Europejskiej różna jest także struktura sieci
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego