Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 3 (33) marzec
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
ciebie jednak gnębią niepokojące myśli. Wszystko za sprawą snów. To dzięki bardzo wyrazistym, plastycznym snom stwierdzasz wreszcie, że obok istnieje alternatywna rzeczywistość. Wtedy też, podobnie jak Keanu Reeves w "Matriksie" decydujesz się na podróż w głąb tego świata. I okazuje się, że stoi on na krawędzi katastrofy, a ty - rzecz jasna - musisz go uratować. I naprawdę warto powalczyć. Chociażby dla zmysłowej Edyty Olszówki, która wciela się w rolę April. Ale nie tylko dlatego. Mnóstwo bowiem w tej grze intrygujących, rozbudowanych wątków, kilkadziesiąt realistycznych postaci drugo- i trzecioplanowych, piękna trójwymiarowa grafika i eleganckie tła o wysokiej rozdzielczości. To wszystko może wciągnąć i
ciebie jednak gnębią niepokojące myśli. Wszystko za sprawą snów. To dzięki bardzo wyrazistym, plastycznym snom stwierdzasz wreszcie, że obok istnieje alternatywna rzeczywistość. Wtedy też, podobnie jak Keanu Reeves w "Matriksie" decydujesz się na podróż w głąb tego świata. I okazuje się, że stoi on na krawędzi katastrofy, a ty - rzecz jasna - musisz go uratować. I naprawdę warto powalczyć. Chociażby dla zmysłowej Edyty Olszówki, która wciela się w rolę April. Ale nie tylko dlatego. Mnóstwo bowiem w tej grze intrygujących, rozbudowanych wątków, kilkadziesiąt realistycznych postaci drugo- i trzecioplanowych, piękna trójwymiarowa grafika i eleganckie tła o wysokiej rozdzielczości. To wszystko może wciągnąć i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego