Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
W sytuacji niewielkiej siły konkurencyjnej i małej atrakcyjności rynku (pole nr1 i w mniejszym stopniu - nr2 i nr3), działanie przedsiębiorstwa nie przyniesie sukcesów rynkowych i powinno ono raczej wycofać się z takiego rynku lub nań nie wchodzić.
W omawianych skrajnych przypadkach sytuacja jest dosyć oczywista, jednak w innych tak dużej jasności już nie ma. Interesująca sytuacja, gdy z analizy wyniknie, iż siła konkurencyjna przedsiębiorstwa jest niewielka, lecz rynek, na którym ono działa lub na który zamierza wejść, jest bardzo atrakcyjny. Oczywiście można wyciągnąć wniosek, iż należy wzmocnić swe atuty konkurencyjne i na takim rynku działać. W dłuższym okresie jest to możliwe
W sytuacji niewielkiej siły konkurencyjnej i małej atrakcyjności rynku (pole nr1 i w mniejszym stopniu - nr2 i nr3), działanie przedsiębiorstwa nie przyniesie sukcesów rynkowych i powinno ono raczej wycofać się z takiego rynku lub nań nie wchodzić.<br>W omawianych skrajnych przypadkach sytuacja jest dosyć oczywista, jednak w innych tak dużej jasności już nie ma. Interesująca sytuacja, gdy z analizy wyniknie, iż siła konkurencyjna przedsiębiorstwa jest niewielka, lecz rynek, na którym ono działa lub na który zamierza wejść, jest bardzo atrakcyjny. Oczywiście można wyciągnąć wniosek, iż należy wzmocnić swe atuty konkurencyjne i na takim rynku działać. W dłuższym okresie jest to możliwe
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego