Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
jest fascynujące. Muzyka stała się totalnie czarna. I takie artystki jak Missy Elliot czy Lauryn Hill wyznaczają nowe kierunki. Prócz nich jest jeszcze cała armia młodych, zdolnych muzyków, których na razie nikt nie zna, a którzy już teraz są ważni.

MICHAŁ URBANIAK
Urodził się w 1943 roku. Skrzypek i saksofonista jazzowy. Gra od piątego roku życia. Zaczynał od współpracy z łódzkimi zespołami jazzowymi. Potem pracował ze Zbigniewem Namysłowskim i Krzysztofem Komedą, z własną grupą występował na najbardziej renomowanych europejskich festiwalach jazzowych. W 1973 roku rozpoczął karierę w Stanach Zjednoczonych, gdzie uczestniczył m.in. w sesji nagraniowej Milesa Davisa. Wydał ponad 50
jest fascynujące. Muzyka stała się totalnie czarna. I takie artystki jak Missy Elliot czy Lauryn Hill wyznaczają nowe kierunki. Prócz nich jest jeszcze cała armia młodych, zdolnych muzyków, których na razie nikt nie zna, a którzy już teraz są ważni.<br><br>MICHAŁ URBANIAK<br>Urodził się w 1943 roku. Skrzypek i saksofonista jazzowy. Gra od piątego roku życia. Zaczynał od współpracy z łódzkimi zespołami jazzowymi. Potem pracował ze Zbigniewem Namysłowskim i Krzysztofem Komedą, z własną grupą występował na najbardziej renomowanych europejskich festiwalach jazzowych. W 1973 roku rozpoczął karierę w Stanach Zjednoczonych, gdzie uczestniczył m.in. w sesji nagraniowej Milesa Davisa. Wydał ponad 50
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego