Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
przez system sprzedaży, jaki stosuje producent.
Jak łatwo zauważyć, przytaczane przykłady cech produktu mogą być często klasyfikowane pod względem więcej niż jednej kategorii. Trudno jest oddzielić niezawodność samochodu od związków z jego strukturą lub konsekwencje społeczne posiadania produktu od reakcji emocjonalnej na ten fakt. Posługiwanie się powyższymi kategoriami nie ma jednak na celu klasyfikacji, które mogą określić cechy produktu. Raczej ułatwiają identyfikację tych cech, które mogą wpływać na postawę wobec produktu, a które na początkowym etapie pracy nad wizerunkiem są jeszcze nieuświadomione. Wpływają one na stosunek do produktu wraz z pozostałymi elementami reprezentacji. Oprócz identyfikacji cech, określenia i istotności warto też
przez system sprzedaży, jaki stosuje producent. <br>Jak łatwo zauważyć, przytaczane przykłady cech produktu mogą być często klasyfikowane pod względem więcej niż jednej kategorii. Trudno jest oddzielić niezawodność samochodu od związków z jego strukturą lub konsekwencje społeczne posiadania produktu od reakcji emocjonalnej na ten fakt. Posługiwanie się powyższymi kategoriami nie ma jednak na celu klasyfikacji, które mogą określić cechy produktu. Raczej ułatwiają identyfikację tych cech, które mogą wpływać na postawę wobec produktu, a które na początkowym etapie pracy nad wizerunkiem są jeszcze nieuświadomione. Wpływają one na stosunek do produktu wraz z pozostałymi elementami reprezentacji. Oprócz identyfikacji cech, określenia i istotności warto też
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego