Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Francuzów, jednak tylko 7% Włochów i 4% Hiszpanów.
Cel zmiany nazwy firmy określił jej prezes stwierdzając, że Danone to po Coca-Coli druga marka w Europie i jego marzeniem jest stworzenie z niej "coca-coli przyszłości". Jogurty Danone dość szybko weszły także na polski rynek.
Przedsięwzięcie zmiany nazwy nie jest jednakowo oceniane przez różnych specjalistów marketingu. Niektórzy z nich twierdzą bowiem, że ta marka kojarzy się z przemysłem mleczarskim i nie wiadomo, czy łatwo będzie można ją przenieść na inne produkty firmy BSN, takie jak herbatniki czy piwo. Inni natomiast uważają, że zmiana nazwy może się przyczynić do międzynarodowej promocji wyrobów
Francuzów, jednak tylko 7% Włochów i 4% Hiszpanów.<br>Cel zmiany nazwy firmy określił jej prezes stwierdzając, że Danone to po Coca-Coli druga marka w Europie i jego marzeniem jest stworzenie z niej "coca-coli przyszłości". Jogurty Danone dość szybko weszły także na polski rynek.<br>Przedsięwzięcie zmiany nazwy nie jest jednakowo oceniane przez różnych specjalistów marketingu. Niektórzy z nich twierdzą bowiem, że ta marka kojarzy się z przemysłem mleczarskim i nie wiadomo, czy łatwo będzie można ją przenieść na inne produkty firmy BSN, takie jak herbatniki czy piwo. Inni natomiast uważają, że zmiana nazwy może się przyczynić do międzynarodowej promocji wyrobów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego